top of page
Search
  • juhatuikka

6.4.2023.

Tänään olen jatkanut DUDE -videon editoimista. Oikeastaan olen tehnyt sitä hommaa koko päivän. En valitettavasti kerennyt ottamaan eilisestä pääsiäistapahtumasta valokuvia, koska se oli paljon lyhyempi ja pienempi tapahtuma kuin ajattelin. Ja en muuten saakkaan sitä työpaikkaa mikä minulle oli luvattu. Se turhauttaa minua todella paljon ja olen edelleen sen vuoksi hieman masentunut. Se olisi ollut unelmatyö, mutta se vain riistettiin minulta. Silti on vaan yritettävä mennä eteenpäin, siitäkin huolimatta että olen saanut kovan iskun joka aiheutti syvät henkiset haavat. Ehkä jokin toinen ovi aukeaa vielä minulle lähiaikoina. Viestintäalan ja graafisen suunnittelun työtehtäviä siis olen hakemassa. Olen koulutukseltani media-assistentti.


Today I have continued editing the DUDE video. I have done this for the whole day. Unfortunately I couldn't get any photographs of yesterday's easter event because it was way smaller than I expected, and it didn't last for very long either. And by the way, I don't get the job that I was promised. I'm beyond frustrated because of it and I still feel myself depressed. It would have been my dream job, but it was taken away from me. Still, I need to try and move forward, even though I've taken a hard blow that has left me mentally scarred. Maybe some other door will open for me in the future. I'm looking mainly media and graphic design related work opportunities as I'm a media-assistant.

10 views0 comments

Recent Posts

See All

20.4.2023.

Nyt on aika paljastaa totuus, sillä verkkosivujen kehitysprojekti on asiakkaan suostumuksesta julkistettu myöskin DUDE -hankkeen verkkosivuilla. Olin siis tosiaan tänä vuonna ainakin 2-3 kuukautta keh

12.4.2023.

Ja työnteko jatkuu pääsiäisen jälkeen. Verkkosivu saatiin tosiaan valmiiksi jo ennen pääsiäistä, mutta on siinä silti vielä pientä tekemistä. Päivitin siihen tänään ainakin pari pluginia ja latasin Wo

bottom of page